sestdiena, 2008. gada 9. augusts

Īrija un citas glābējzemes..

Atceros, ka pavisam vēl nesen tika spriests, ka no Latvijas aizbrauc gudrās galvas, lai strādātu zemāku darbu par lielāku atalgojumu.. Ka vajadzētu, ko darīt, lai šīs galvas izdomātu braukt atpakaļ utt. Tolaik man zināmās gudrās galvas aizbrauca uz Ameriku un strādāja nevis zemāku darbu, bet gan daudz augstāku un tādu ko arī es labprāt darītu, ja vien..
Uz Angliju aizbrauca arī 3 man radnieciskas ģimenītes, kuras pašlaik ir labi iekārtojušās un audzina 3 skaistus mazuļus - meitenītes, kuras pieaugot, protams, sagrozīs visiem puišiem galvas, jo ir taču latvju zeltenes..
Bet šo visu sāku rakstīt, jo pēdējo 2 nedēļu laikā, manu darba kolektīvu atstāja 2 jaukas, simpātiskas un gudras meitenes, lai dotos kopā ar savu ģimenīti uz citām glābējzemēm meklēt laimi. Cik man zināms, nevienai no viņām nav paredzēts darbs profesijā un nākotne ir diezgan miglā tītā.. Un tas lika man atcerēties šo skaisto teicienu.. ka gudrās galvas aizbrauc.. Ja kāds toreiz būtu kaut pirkstu pakustinājis, lai būtu labāk, tad arī gudrās galvas neturpinātu atstāt Latviju.... bet nu eh..
Kāpēc es nekur nedodos? Man nepatīk runāt svešā mēlē, man patīk latviešu valoda.. Patriote? Var saukt to arī tā.. Es tomēr esmu labi šeit iekārtojusies un par spīti ļoti daudzām lietām, jūtos labi.. Ceļoju pietiekami daudz, lai apjaustu cik labi vai slikti ir citās zemēs.. Un domāju, ka ja es izlemtu pamest šo valsti, tad es mainītu netikai profesiju, bet daudz ko citu, jo kad Tu esi it kā cits cilvēks, tad manuprāt ir vieglāk pieņemt arī citas pārmaiņas.. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru